Mesec: Godina:

 

Predlozi za zdravu večeru- FITNES CENTAR ZA DAME- ELEMENT

zdrava-vecera-kalorijske-vrednosti-namirnica-bazalni-metabolizam-fitnes-klub-element-za-zene-beograd-vracar Nakon prethodnih tekstova u kojima smo se bavili osnovnim principima ishrane, namirnicama koje su pogodne za prva dva obroka i užinu, na red je došla večera kao poslednji obrok u danu. U prvom našem tekstu objasnili smo kako pristupiti poslednjem obroku u odnosu na san, i sposobnost sistema za varenje da bez teškoća odradi svoju funkciju. Ponovićemo samo da taj poslednji obrok ne sme da bude šok za organizam, već nam služi da kvalitetno privedemo dan kraju. Zdravije je leći sa blagim osećajem gladi, nego sa osećajem preterane sitosti.

Predlozi za zdravu večeru:

1. Zdrava salata-sastojci: -zelena salata, paradajz,krastavac,paprika,luk, mladi sir,koštunjavo voće, maslinovo ulje i sok od limuna- 250g-270kcal
2. Kajgana(2jaja) sa povrcem i kriška mladog sira- 320kcal
3. Domaći voćni jogurt(0,5% mm) sa svežim voćem (jagoda,malina,kupina, borovnica...)- 300ml- 220kcal
4. Sezonska salata sa šampinjonima i piletinom- 250g- 220kcal
5. Projice(200g) i jogurt 200ml(0,5%mm)- 250kcal
6. Grilovana piletina 200g i zelena salata- 250kcal
7. Tuna u konzervi i sezonska salata- 300kcal
8. Pasta- sastojci: integralna testenina, tuna, povrće, par maslina i zdravo ulje- 250g- 350kcal

Dođite da zajedno ostvarimo Vaše ciljeve!

Dođite po najbolju verziju sebe!
Vaš ELEMENT! :)